Strona wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego spełnienia Twoich oczekiwań. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniajac ustawienia przegladarki. Więcej na ten temat możesz przeczytać w Polityce Cookies.

Dzień 6 - 16.05.2013


19:02

Dzień lotny można uznać za zakończony: wszystkie szybowce są już na ziemi. W polu wylądowało tylko czterech pilotów. Reszta obleciała wyłożone trasy i zgodnie twierdzi, że latało się świetnie. Miejmy nadzieję, że jutro będzie tak samo!


18:14

Czekamy jeszcze na trzech zawodników z 18-stek i jednego z klubów A. Jeden Jantar wylądował w polu.


17:59

Wylądowały już CS, SO, O7, B8 i PES. Jeszcze 9 sztuk i będzie komplet.


17:52

Wszystkie 'rowery' zakończyły już knkurencję. Czekamy jeszcze na 12 zawodników z klubów A i sześciu z  18-stek.


17:41

Lotnisko jest już gęsto usiane szybowcami, a kolejne zgłaszają 10 km.


17:32

Wylądowały również BI, VT, VK, AB, LM, SA, OM, B. Czyli połowa Jantarów ukończyła już trasę. Wylądowały też kolejne 18-stki: IWI, Y i LOT.


17:29

I mamy na lotnisku MB, FZ, KB, BE, PL, J1.


17:24

Doloty zgłosiły PL, J1, MB i VL.


17:16

Na lotnisku mamy już LL, ET, SB, DG, T7 i SCH. Doloty ruszyły pełną parą!


17:12

Wylądował B1 i TK a kolejni piloci zgłaszają się na dolocie.


17:08

Mamy pierwszego Jantara na lotnisku: BL.


17:02

Niestety kolejny 'rower' siadł w polu.


16:58

Kolejny szybowiec na dolocie: II oraz na lotnisku J2.


16:49

Zgłosiły się pierwsze 'rowery' na dolocie: Y7 i T.


16:46

Kluby B latają już ponad godzinę dłużej niż minimalny czas przelotu. Czyżby jakieś większe 'polowanie'?


16:39

Jako pierwszy na lotnisku zameldował się B3. Czekamy na kolejnych zawodników.


16:36

Minimalny  czas przelotu dla klubów A i B już minął. Gdzie oni się podziewają?


15:45

Dla zainteresowanych zamieszczamy linki do dzisiejszych zadań:


15:37

Mamy lądowanie w polu: palma pierwszeństwa przypadła ponownie Piratowi.


13:51

Według najnowszych informacji podstawy wynoszą 1700 m a noszenia średnie 1,5 m/s.


13:12

Wszystkie szybowce wystartowały zgodnie z planem. Starty lotne otworzono: klubom A o 12:43, 18-stkom o 12:58 i klubom B o 13:08.


11:34

Zgodnie z prognozami na niebie pojawiły się pierwsze, ale nie ostatnie dzisiaj cumulusy. Może niektórym uda się dziś zdobyć Diamentową Odznakę?


11:18

Wszystkie klasy dostały zadania obszarowe. Najwięcej do przelecenia mają 18-stki: min.391,3 km/max.610,0 km w czasie minimalnym 4h, następnie kluby A: min. 268,7 km/ max. 506,8 km w czasie minimalnym 4h i jak się można było domyśleć, najmniej mają kluby B: 153,3 km/ 331,1 km w czasie minimalnym 3h 30 min. 

Klubom A zmieniono zadanie: do przelecenia mają trasę 379,5 km.


10:59

Sonda w powietrzu! Ciekawe co dzisiaj zamelduje nam Junior?


10:51

Już po odprawie. Meteo zapowiedział na dziś prawdziwą torpedę: jedynymi przewidywanymi chmurami są cumulusy. Pierwsze starty ziemne zaplanowano na 11:45 i podobnie jak wczoraj najpierw w powietrzu znajdą się kluby A, później 18-stki i kluby B.


9:18

Wszystkich zachęcamy do sprawdzenia wyników wczorajszych konkurencji:

http://www.soaringspot.com/smp_klub_a_2013/results/club/daily/day2.html

http://www.soaringspot.com/kzs_turbia_18m_2013/results/18-meter/daily/day2.html

http://www.soaringspot.com/kzs_turbia_18m_2013/results/club/daily/day2.html

 


8:25

Dzień dobry! Dzisiejszy poranek przywitał nas bezchmurnym niebem i wysoką temperaturą. Wielu pilotów po wczorajszych 'polowaniach' składa właśnie swoje szybowce. Dlatego godzinę odprawy ustalono na 10:30 a gridu na 11:30.

[Dzien-9]    [Dzien-8]    [Dzien-7]    [Dzien-6]    [Dzien-5]    [Dzien-4]    [Dzien-3]    [Dzien-2]