Dzień 6 - 16.05.2013
19:02
Dzień lotny można uznać za zakończony: wszystkie szybowce są już na ziemi. W polu wylądowało tylko czterech pilotów. Reszta obleciała wyłożone trasy i zgodnie twierdzi, że latało się świetnie. Miejmy nadzieję, że jutro będzie tak samo!
18:14
Czekamy jeszcze na trzech zawodników z 18-stek i jednego z klubów A. Jeden Jantar wylądował w polu.
17:59
Wylądowały już CS, SO, O7, B8 i PES. Jeszcze 9 sztuk i będzie komplet.
17:52
Wszystkie 'rowery' zakończyły już knkurencję. Czekamy jeszcze na 12 zawodników z klubów A i sześciu z 18-stek.
17:41
Lotnisko jest już gęsto usiane szybowcami, a kolejne zgłaszają 10 km.
17:32
Wylądowały również BI, VT, VK, AB, LM, SA, OM, B. Czyli połowa Jantarów ukończyła już trasę. Wylądowały też kolejne 18-stki: IWI, Y i LOT.
17:29
I mamy na lotnisku MB, FZ, KB, BE, PL, J1.
17:24
Doloty zgłosiły PL, J1, MB i VL.
17:16
Na lotnisku mamy już LL, ET, SB, DG, T7 i SCH. Doloty ruszyły pełną parą!
17:12
Wylądował B1 i TK a kolejni piloci zgłaszają się na dolocie.
17:08
Mamy pierwszego Jantara na lotnisku: BL.
17:02
Niestety kolejny 'rower' siadł w polu.
16:58
Kolejny szybowiec na dolocie: II oraz na lotnisku J2.
16:49
Zgłosiły się pierwsze 'rowery' na dolocie: Y7 i T.
16:46
Kluby B latają już ponad godzinę dłużej niż minimalny czas przelotu. Czyżby jakieś większe 'polowanie'?
16:39
Jako pierwszy na lotnisku zameldował się B3. Czekamy na kolejnych zawodników.
16:36
Minimalny czas przelotu dla klubów A i B już minął. Gdzie oni się podziewają?
15:45
Dla zainteresowanych zamieszczamy linki do dzisiejszych zadań:
http://www.soaringspot.com/smp_klub_a_2013/results/club/task/day3.html
http://www.soaringspot.com/kzs_turbia_18m_2013/results/18-meter/task/day3.html
http://www.soaringspot.com/kzs_turbia_18m_2013/results/club/task/day3.html
15:37
Mamy lądowanie w polu: palma pierwszeństwa przypadła ponownie Piratowi.
13:51
Według najnowszych informacji podstawy wynoszą 1700 m a noszenia średnie 1,5 m/s.
13:12
Wszystkie szybowce wystartowały zgodnie z planem. Starty lotne otworzono: klubom A o 12:43, 18-stkom o 12:58 i klubom B o 13:08.
11:34
Zgodnie z prognozami na niebie pojawiły się pierwsze, ale nie ostatnie dzisiaj cumulusy. Może niektórym uda się dziś zdobyć Diamentową Odznakę?
11:18
Wszystkie klasy dostały zadania obszarowe. Najwięcej do przelecenia mają 18-stki: min.391,3 km/max.610,0 km w czasie minimalnym 4h, następnie kluby A: min. 268,7 km/ max. 506,8 km w czasie minimalnym 4h i jak się można było domyśleć, najmniej mają kluby B: 153,3 km/ 331,1 km w czasie minimalnym 3h 30 min.
Klubom A zmieniono zadanie: do przelecenia mają trasę 379,5 km.
10:59
Sonda w powietrzu! Ciekawe co dzisiaj zamelduje nam Junior?
10:51
Już po odprawie. Meteo zapowiedział na dziś prawdziwą torpedę: jedynymi przewidywanymi chmurami są cumulusy. Pierwsze starty ziemne zaplanowano na 11:45 i podobnie jak wczoraj najpierw w powietrzu znajdą się kluby A, później 18-stki i kluby B.
9:18
Wszystkich zachęcamy do sprawdzenia wyników wczorajszych konkurencji:
http://www.soaringspot.com/smp_klub_a_2013/results/club/daily/day2.html
http://www.soaringspot.com/kzs_turbia_18m_2013/results/18-meter/daily/day2.html
http://www.soaringspot.com/kzs_turbia_18m_2013/results/club/daily/day2.html
8:25
Dzień dobry! Dzisiejszy poranek przywitał nas bezchmurnym niebem i wysoką temperaturą. Wielu pilotów po wczorajszych 'polowaniach' składa właśnie swoje szybowce. Dlatego godzinę odprawy ustalono na 10:30 a gridu na 11:30.